TuneList - Make your site Live

Tuesday 8 May 2012

AKU dan ASASI

Assalammualaikum HIDUP....sukacita dimaklumkan ALHAMDULILLAH aku dapat 1st choice UPU aku....sgt hepi time tau tu aku smpai terloncat2.....Hahahaha hari sebelumnya aku agak down melihat kawan2 aku dapat pi UM walaupun aku x beminat pon pi situ...tapi nak wat cena hati manusia....hahahahaha



Hhahaha aku memang nak masuk UITM sebab murah dan bagus....Memandangkan aku bukanlah dari keluarga yang kaya raya...aku kena laa pandai cari peluang untuk survive tanpa mahu menyusahkan mak bapak aku lagi....Lagi pon abang aku dulu masuk UITM gak....jadi aku memang kena sampuk virus nak masuk UITM sejak ikut hantaq dia pi ctu....Tapi abang aku kat SHAH ALAM dan nak habis blajaq dah pon......huhhuhuhuhhhu harap sempat dia ada sat untuk guide aku kat citu kot jadi apa2 in case....

Sebenaqnya hati ni gedebuk gedebang gak nak pi...memandangkan aku ni jenis semua mak ayah buat plus pemalas.....hohoho nak masuk U life...I can't believe it....Sampai laa aku dok tgok ASTRO CERIA bila dia panggil adik2 tu aku rasa aku masih dalam golongan adik2 tuu hahaha.....Hemmm nanti nak mkn kena pi kedai...pastu kena dok rumah macam dok life sendiri dah...waaa adventurenya x dapat bayang...pastu kena tekejaq kuliah sana sini....tapi inilah realiti...kalau aku dok terhuyung hayang memang nak mampoih laa

Hahahaha rmai gila buddies aku dapat pi UM....jeles sket laaa....wuuuwuuuu....hahaha nanti takleh dah teriak mintak nasik goreng malam2....buat sapa yang dimaksudkan hahaha....nak main kad UNO...ada ka yang sudi nak main benda tu hahaha...dok pikiaq mein jaa hang ni...

Hahahaha hopefully aku dapat mengejar cita2 aku untuk jadi seorang enginieq yang berjaya dunia akhirat...Come on NABILA.....muehehehe...
Tatau nak tulih pa KBAI

No comments:

Post a Comment