TuneList - Make your site Live

Wednesday 16 May 2012

WEY BEIK2 SIKET

Assalammualaikum hidup ><....oke nak cakap pasai UiTM...huhuhu baru2 ni aku join group asasi puncak alam 2012/2013....Ramai gila kot dekat 800 orang lbey...Lagi ramai dari budak JENAN sama umoq lak tu...hahaha mampu ka nak berkenalan satu bath tu hahaha...INSYAALLAH I try..

Aku x puas hati betoi....ni laa benda yang aku nak cakap....Ni pasai sesetengah mentaliti orang....Ada cakap "La dapat UiTM ja"....kononnya UiTM ni LOW CLASS....==' 
UiTM ni sebenaqnya singkatan untuk UNIVERSITI TOLONG MELAYU......UiTM x la se gah UM UIA UPM USM dan sebagainya.....UiTM ni bdk dapat result cikai pon bley masuk....bla bla bla

HELLOOOOOOOOOO!!!!

Bukak mata laa wei...Aku punya laaa susah2 bubuh furst choice aku nak masuk UITM....boleh plak kata camtu....Aku x penah memandang UiTM sebagai UNI yang koman,cikai dan sebagainya....Malah aku amat mengagumi UITM....Aku sungguh bercita-cita nak masuk situ...BTW kalau dia nak tolong orang MELAYU pon so what.......ALHAMDULILLAH laaa....baguih laa depa nak tolong bangsa sendiri....Jangan nak belagak laa wei...

NAMPAK DAK KUCING NI WATPA


Kebanyakan pensyarah kat UiTM mempunyai PHD....untuk pengetahuan jugak ranking UNIVERSITI dibuat berdasarkan RESEARCH yang depa buat....bukan nya depend on excellency pelajar....Kalau UPM tu dia no satu sebab dia buat banyak RESEARCH pasal pertanian...Ingat ranking SBP kaaa hahahaha....Kesimpulannya ang blajaq kat mana pon sama jaa wei.....Lau malas ang memang x kemana....UNIVERSITI tu hanya nama jaa lain2...Jangan laa dok cheewi sangat......

Hahahaha emo betoi aku ni...tapi aku memang x puas hati laa sapa yang berpikiran camtu....Rezeki masing2 kan...jangan laa riak takbur sangat...hoohohohoho...Oke laa nak cakap tu jaaa...babai...SALAM UKHUWAH

4 comments: