TuneList - Make your site Live

Friday 30 August 2013

Nebes semacam aje :|


Assalammualaikum hidup.Esok....lusa cak hari pendaftaran.Entah le makin nak dekat makin nebes pulak aku rasa.Rasa tak ready semacam.Rasa ngantuk pulak tu.Heyyy mana mood heksaited hang dulu.Rasanya mood tu dah jadi cebisan-cebisan yang berterbangan.Nasib baik laa dekat kan.Agak-agak stress boleh laa balik rumah sat.Barang aku dah packing half.Aku bawak satu beg je uolls.Beg galas,baldi ngan beg plastik barang.Thanx pada video How to pack like a pro.Lagi satu penyebabnya aku malas nak bawak banyak-banyak lagi.Nanti balik hambek je laa.Dan rasa lepas orentasi macam nak balik kejap.Mood tak mau berpisah dengan rumah dah mai.Oh katilku.Oh peti ais.Oh tibi.Oh kucing-kucing.Kemon Nab apa ni heksaited laa sikit.Dulu kata boring dok rumah.Ni haa dah habis dah zaman senang lenang kau.

Berkira-kira orentasi tamat secara overall hari jumaat.Nasib kem aku lambat agi.Cam tak caya weh orentasi seminggu lepas tu masuk kelas belajar.Mulalah dunia universiti aku.Choii PALAM dulu tak cukup universiti lagi ke?PALAM tu aku rasa macam sekolah aje.Lecturer-lecturer semua caring.Pastu rasa macam disuap-suap.Bezanya dari sekolah kena pindah-pindah kelas aje.Degree ni dengar cerita penuh dengan "INDIE".Ye ke?Sama-samalah kita tengok nanti ye.Kalau ye memang nak kena jadi pelajar berdedikasi le ni.Kuang-kuang.Tapi tak dapat dinafikan aku heksaited nak belajar.Nak pulun weh result asasi hari tu tak lepas nak apply scholar.Pity me.Takpe next year try apply.Yang penting result mau kena kasi cantek T^T .

Esok nak beli barang-barang dapur.Eh.Hahaha rations,sabun semua tu.Mi megi cepat dimasak sedap dimakan kena bawak jugak.Lepastu nak amek spek.Hangin betul aku ngan kedai spek ni bukannya nak tepon cakap dah siap.Aku plak yang kena tepon.Takpe seb beik siap jugak.Dokumen dah settle.Semua dah disahkan.Harap-haraplaa dipermudahkan waktu register.Pening pulak pikir pasal kelab persatuan ngan bahasa asing ni.Dah nak kena decide time orentasi.Aku ni bukan spesis aktif riang ria pon.Nak masuk taekwando rasanya.Tu pon tengok laa dulu.Bahasa asing tu rasa nak amek mandarin atau japan.Tu pon nak kena tengok dulu.Takpe taklimat kan ADO.

Nanti ada ke orang nak kawan ngan aku yang rare ni.Hohoho.Mohon ada jugak orang-orang yang rare macam aku.krekk krekkk.Well nanti dah abeh orentasi aku hapdet blog ni dengan bertajuk KISAH ORENTASIKU.Kbye.

No comments:

Post a Comment