TuneList - Make your site Live

Wednesday 21 March 2012

Tiada yang lebih bermakna selain buat MAK dan ABAH happy

Alhamdulillah....terima kasih ya ALLAH....atas kasih sayangMu yang x pernah putus...segala gugup2 dan ketaq2 ku hilang....haha memang semalam menyeksakan betoi...Tu baru tunggu result belum disoal di PADANG MAHSYAR nanti....tapi perasaan tu akan jadi kenangan manis buat aku....HAHA my result not bad at ALL 9 A's 1 special B yang nak ada jugak hihihi....comel ja B tu...tapi aku rasa bersyukur sebab aku dpt 9A mcm org stret A gak...tu sebab amik seni hua3...Tapi aku ada lebih B....orang lain x dak kih3...

Subhanallah aku amat terharu melihat mak dan abah mengalirkan air mata mereka bangga atas kejayaan aku yang tak seberapa....siyesly aku rasa puas....Sebab aku memang tak pernah jangka keputusan aku sebegini rupa....Ya laa study last minute....pakai hadam jaa apa yang baca...x pernah seirus study...keja nak tidoq jaa...tapi ALLAH tetap mencurahkan rahmat dia pada aku....syukran...Aku rasa happy sangat even stret bengkok sket....but aku yakin thats the best for me...Bagi aku perjalanan baru bermula..dan rezeki ada di mana2....Aku bahagia lihat mak ayah aku bahagia....Pangilan telefon dari cikgu2 dan sedara mara x henti2 ucap kata tahniah..ALHAMDULILLAH x lekang2 dari mulut mak dan abah....><

Buat abang...haha adik rasa abang lagi hebat dari adik....even abang dapat 8A tapi abang dapat A utk semua subjek sains...Thnx banyak sokong adik....banyak bagi semangat...Dan x pernah kata x untuk tolong adik....Thanx jaga adik dengan baik...Thnx jadi abang yang sangat protective sampai nak tgok wyang pon abg x bagi dok seblah laki mana2....hahaha x bagi kluaq rumah sorang2...sanggup nak teman jugak...Suka bagi macam2 kat adik...tapi byk dah lingkup hihihi...Suka blanja makan...bagi duit raya..Beli hadiah tu hadiah ni...bagi LAPTOP laa...adei..ye laa ada adik sorang jaa.....Suka menyakat lagi annoying... Adeii...haha seriously bro dah pengaruh byk benda dalam hidup adik...haha dok angkut keliling time kecik2 dulu....thnx a lot...Hanya ALLAH bisa membalasnya...

Mak abah...adik nak buktikan lagi pada mak dan abah...adik dah nak mula ni..Doakan yang terbaik..wah2 tadi bangga gila tengok BATCH TABDIL JAYYID ramai yang berjaya belaka....aduh memang hangpa hebat laa...Rasa nak peluk ja semua orang...Bila tengok kawan2 naik pentas..Rasa bangga yang menyusup kat hati ni sangat2...ye la kawan2 seperjuangan...hihihihi...Okelah x tau nak tulis apa dah.....><
SALAm UKHWAH

2 comments:

  1. yahh. kte kne bsyukur dgn ape yg kte dpt. :)
    congrates. proud to be Tabdil Jayyid.

    ReplyDelete