TuneList - Make your site Live

Thursday 15 March 2012

KAWAN2 aku nak cakap something....

Assalammualaikum....lepas baca article BESTFRIEND till JANNAH tu...Aku rasa tacing sesangat...Hohoho sesungguhnya aku adalah kawan yang tak baik dan kadangkala tak berhati perot...Aku boleh menggelarkan diri aku EMO dan SELFISH...Maaf ya klau perangai aku ni menggoncang jiwa sapa2...cheewah..

Jadi dari dasar hati aku yang penuh dengan serdakan dosa..aku nak memohon kemaafan kepada semua kawan2 aku.....Dari aku kecik sampai la sekarang...Terima kasih banyak2 buat sapa yang banyak bersabaq dengan aku dan selalu tolong aku dan boleh teka aku sedih pasal apa dengan hanya melihat muka aku haha...buat yang baru aku maksudkan thanx a lot..hihi..Mesti orang tu tau punya...sebab kat hangpa lah tempat aku menyembuq ayaq mata aku bak tsunami tanpa keraguan dan segan2 sebab aku sangat yakin dengan ketulusan hangpa dalam menerima aku seadanya...tak perlu aku sebut nama sorang2...haha

Aku hanya boleh berjanji untuk BESTFRIEND till JANNAH....tapi untuk menjadikannya bukan janji tapi PASTI hanya ALLAH yang menentukan...sama2 la kita usaha....Aku sangat takut akan masa depan yang mungkin akan membuat putaran sehingga 360 darjah...sehingga mungkin pada waktu tu aku tak kenal sapa hangpa...dan hangpa x kenal sapa aku...Once again sama2 kita doakan ALLAH....Hopefully akan ada gak laa kawan2 aku yang tengah baca ni hahaha....

Buat semua aku amat hargai segala memori nakal plus baik yang kita harungi....Darilah jenayah kecil ponteng2 hingga sembahyang jemaah sama2....so sweet...semua tu mematangkan kita.....Thanx buat yang banyak nasihat..thnx buat yang banyak buat aku gelak...thnx yang banyak tolong aku...thnx buat yang banyak teman aku...thnx buat yang sudi terima aku...kalau aku nak cakap thnx smpai raya tahun depan pon tak habis hahaaha...

Di sini aku nak sebutkan secara random memori aku....hihihi....Aku rindu gila nak karaoke dalam shower...nyanyi macam2 lagu sampai nak pecah anak tekak..sampai warden dengar....Hahaha aku tak boleh lupa ada sorang kawan aku sanggup tinggal aku bila dia nampak anjing kat ampaian tengah2 malam buta....Aku rindu pi klinik ngan sapa2 yang penah subahat dengan aku...pastu pi tidoq kat sickbay buat tempat tu macam hotel pribadi...Seronok gila escape time exstudent buat program kita pi lena dalam sickbay....Ada sorang ni aku lau sembahyang tepi dia memang akan tegelak macam ada connection....Aku rindu jugak kawan yang suka buat annoying kat aku...haha aku rindu kawan aku yang sangat baik dan menerima aku seadanya dan menggunakan 'kami' instead of aku....dan sorang lagi yang gunakan 'saye' instead of aku...Seorang yang gila korea....ramai kot yang gila korea ni....Orang sebelah aku dalam kelas yang sabaq dengan aku yang kadang2 annoying...tapi kami selalu mengadakan jemaah tidoq dua org sambil sujud2 kat meja time cikgu dok mengajaq....Kawan yang dok depan belakang kiri kanan semua thnx so much laa...Kawan2 yang megharungi suka duka buat SENI sama2....Rindu nak melawak dengan semua kawan2 haha...Juga kawan yang pernah buli2 aku..tapi at last dia jadi kawan yang sangat aku kagumi...Kawan yang kalau aku mintak tolong x penah tolak....semua itu sangat bernilai bagi aku...betoi2 bernilai...=)

Buat sapa2 yang aku penah buat jahat...aku akui aku manusia biasa yang x lepas dari mengumpat...maafkan aku...halalkan apa yang hangpa penah bagi dan apa2 yang aku terlupa nak ganti...Thnx laa belanja makan sana sini....Aku harap tak dak yang simpan dalam apa2 pon....Aku nak jumpa hangpa dengan senyuman selebaq kapal mewah nanti hahaha....Aku nak cakap something tapi malu...AKU RINDU HANGPA!!!!...haha cakap jugak buat semua kawan2 redhailah persahabatan kita....kenang aku daam doamu....AKU CINTA KAMU KERANA ALLAH......oke la tak mau panjang2 sangat nanti kering IDEA...salam ukhwah.. =)



4 comments:

  1. aku rindu hg nab,,
    x tau la hg ingt ka dak
    klau kita jmpa kat tangga surau
    msti kita akn tabik cm polis,,
    tapi bnda tu x dak la
    bertahan lama sgt,,
    at least hg tinggai knangan tu buat aku,,
    tq nab,, aku mntk maaf gak klau prnh sakit kn hati hg
    secara sdar atau pon dak =)

    ReplyDelete
  2. Nieyl Pendeta, Nieyl Sateria pon miss u so much
    Aq pon nak minx maaf klo aq suka sgt sakat hang
    bukannya apa, hang comey...
    That's why aq suka kacau
    Anyway, thanx for sharing a lot of sweet memories with me
    Love U.......

    ReplyDelete
  3. huuuuuu~
    i miss you t00!
    rabu nih kita jumpak kat skul taw!
    mai jangan tak mai>.<

    ReplyDelete