TuneList - Make your site Live

Wednesday 15 February 2012

MENJADI DIRIKU =)

Lagi best sambil baca sambil ikot lagu...=)

Tak seperti bintang di langit...


Tak seperti indah pelangi


Kerana diriku bukanlah mereka

Aku bukan Justin Bieber haha
Ku apa adanya..



Wajahku kan memang begini...


Sikapku jelas tak sempurna..

Ku akui ku bukanlah mereka..
Ku apa adanya... =)


Menjadi diriku dengan segala kekurangan..


Menjadi diriku atas kelebihanku.. =)


Terimalah aku seperti apa adanya

Aku hanya insan biasa tak mungkin sempurna

Tetap ku bangga atas apa yang ku punya


Setiap waktu ku nimati

Anugerah hidup yang kumiliki..


Alhamdulillah..

Assalammualaikum....harini aku nak share lagu fevret aku..Lagu ni memang motivate aku gila2...Buat semua kita tak perlu menjadi orang lain..sebab ALLAH dah bagi kat kita kelebihan dan kekurangan masing2..Bersyukur dengan apa yang ada...Pasti hidup kita akan lebih bermakna..=)

Tak perlu kita ikut orang semata-mata kita rasa dia cool..Kerana menjadi orang lain adalah sangat tidak Cool..Just be urself..Biar orang kenal kita dengan hati budi kita sebenar..Aku pun slalu laa..nak jadi orang tu laa orang ni laa...haha macam2...tapi bila fikir balik apa kes nak jadi orang lain...x best lansung...Jadi aku dalam proses nak mencari siapa diri sebenar aku...oke..sampai sini saja...Salam UKHWAH.. =)


No comments:

Post a Comment